مجرد كلمات حبيت اقولها من جوايا يا ريت اعرف راى اللى بيقراها ,ويكفينى الاطلاع عليها

never mind

never mind
no things to lose

الأحد، 29 يونيو 2008

بلا حب......!!




.....حينما يملأ السكون قلبك بعد ان تحطمت أماله....وتجالس الوحدة
والشجن...وتنظر من حولك فلا تجد رفيق او صديق
....تبقى حياتك موحشة مؤلمة....ولا تجد من ينير الطريق
وتمضى فى ظلام وضيق...فى طريق كان يملئه الحنين...
وتعطره الخمائل والنسيم....يملئه رحيق الحب وانغام العاشقين.
..فتمضى وحيدا شريدا يؤلمك السكون تتأمل وترى
....وجوه العاشقين الباسمة...وترى وجهك عابسا...تملئه الدموع..
.ترثى حبا اناره الشوق واللهفه.....واذاده العشق حلاوة
البسمة.... تذكر تلك الكلمات تلك الالحان....التى طالما رددتها..
..وذلك الوجه الذى آلفته....تلك الشفاة التى كثيرا حاكيتها
....تلك العيون التى....غرقت فى بحورها ...وتمضى وحيدا
وحالك بغيضة...تتامل وتتمنى...ولو لقاء...
......يعيدك الى الماضى وينسيك الفراق....ولكن تمضى بلا حب..
.فى طريق الشقاء...فتيأس من البقاء..
.........فلا هناء لمن لاحب له..
..وما اصعب ان تمضى بلا حب....!!


هناك 8 تعليقات:

masrawy 3'alabawy يقول...

3alfaekra el kalemat gamda awy bas ana mo3tared 3ala 7aga kal3ada hhahahahahah enty bt2oly en ely fa2d el 7ob byf2ed el 2amal fe el baka wana mesh ma3aky fe de ana men ra2y eno yetnayel 3ala 3eno we ydawer tany we talet fe million 7aga ye7ebaha y7eb el nas ye7eb el 5er ye7eb kol aga so3'ayara aw kber a fe 7ayato wala eh

semo. samo , وساعات قصة حب يقول...

على فكرة بقى انت منورنى جداااا

وسعيدة جدا بوجودك فموضوعاتى


ويار ب ما تكونش بتزهق منها

ثانيا بقى

انت تتعترض على اى حاجه ولا يهمك

ثالثا

انا شايفه ان الحب ده عند ناس بيبقى هوا الحياة

بيبقى هوا الامل اللى عايشين عليه

لما بيحب بنى ادم بيحب كل الناس عشانه
ولما حبيبه دا بيكره بيكره عشانه كل شئ

اشحال بقى لو حببيبه سابه

بتبقى الدنيا قدامه سودا بيبقى النبض اللى معيشه انقطع

ومستحيل يرجع تانى

فى ناس اعرف انها بتحب مرة واحدة وبيبقى حب العمر بالنسبة ليها
لما بيروح بتق فاقدة الامل فكل شئ
الحياة والدنيا واللى فيها

سواء صغيرة او كبيرة

بس تعرف لو كان سهل زى ما بتقول كده انه يروح يدور على حاجه تانيه بتتحب

بيفضل الاحساس جواه موجوع

ومش هيرجعله تانى غير بالحبيب

دا راى يعنى ولا مؤاخذه

ولا ايه؟؟؟

masrawy 3'alabawy يقول...

انا متوافق جدا مع كلامك وشايف ان وجهتين النظر صح بس على فكره انتى ردودك بتبقى موضوعيه جدا

semo. samo , وساعات قصة حب يقول...

بجد سعيدة بمتابعتك دى


وميرسى على رايك الجميل


بس بجد ردودى موضوعية

انا باقول اللى جوايا

ومش باحسبها

ياما تطلع صح ياما تطلع غلط

بس دايما احساسى اتمنى انه يوصل

وبجد سعيدة بوجودك على مدونتى

خالص تحياتى

masrawy 3'alabawy يقول...

اولا بلاش كلمه سعيده على وجودى دى لان انا مش باجى المدونه دى مجمله بالعكس انا فعلا بحب الكلان اللى بتكتبيه وبحب اقراه ياعنى المفروض انا اللى اضكرك ثانيا احسن حاجه فى الجنيا نا الانسان يطلع اللى جواه بكل صدق وهو اكيد هيوصل للناس

semo. samo , وساعات قصة حب يقول...

بجد انا اللى اشكرك مش حضرتك

بس اتمنى ما تكونش فهمت كلامى غلط انا ما اقصدش حاجه

بس فعلا وجودك بيسعدنى فعلا

باحب اشوف راى حضرتك

فالكلام اللى باكتبه

لان من غير راى حد مش هايبقى ليه اى قيمة
ولا ايه

وفعلا انا متفقه مع حضرتك زى ما قلت فالاول

الاحساس يبقى طالع من جوايا
واتمنى يوصل

يار يت ما تكونش فهمتنى غلط

وبجد بيشرفنى وجود حضرتك فمدونتى البسيطة

خالص تحياتى

masrawy 3'alabawy يقول...

يابنتى ارحمينى هو اولا انا مفهمتكيش غلط ثانيا هو انا اخلص من وجدك بيسعدنى الاقى حضرتك ايه حضرتك دى خلى البساط احمدى ولا ايه على فكره انا بعد اذنك هضيفك على المسنجلر

semo. samo , وساعات قصة حب يقول...

هههههههههههههههههه

ماشى يا سيدى


البساط احمدى


بس فعلا بافرح بالرد بينور المدونة

وتحت امرك انا ازداد شرف